Wednesday, January 13, 2016

ေမးပါမ်ား ဦးေဖသန္းသိုု႔ တမ္းခ်င္း


‘'ေမးပါမ်ား စကားရ’’ က႑ရဲ့ အစီစဥ္မႈး ဦးေလးၾကီး ဦးေဖသန္း ဇန္နဝါရီလ ရက္ေန႔ မနက္အေစာၾကီး (ဝဝ နာရီ မိနစ္) မွာ ကြယ္လြန္သြားတယ္ဆုုိတဲ့သတင္းကိုုၾကားရေတာ့ အေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိ ပါတယ္။ သတင္းၾကားကတည္းက သူ႔အေၾကာင္းတခုုခုုေရးမယ္လုုိ႔ စိတ္ကူးထားေပမဲ့ မရွိတဲ့အလုုပ္ေတြ ရႈပ္ေနရင္းနဲ႔ အခုုမွာပဲ တကယ္ေရးျဖစ္ပါေတာ့တယ္။

အမွန္တရားက အင္အားလား၊ အင္အားက အမွန္တရားလား

တကယ္ေတာ့ အသက္ ၈၁ နွစ္အရြယ္မွာကြယ္လြန္သြားတဲ့ ဦးေဖသန္းကိုု က်ေနာ္လူခ်င္းမေတြ႔ဖူးပါ။ ပုုဂၢဳိလ္အရလည္းမသိပါ။ ‘’ဒါျဖင့္ မင္းက ဘာကိုုေရးမွာလဲ’’ လုုိ႔ေမးစရာရွိပါတယ္။ ဒီလုုိေလ၊ မသိဘူးဆုုိ တာက သူကက်ေနာ့္ကိုု ပုုဂၢိဳလ္အရ မသိဘူးလုုိ႔ဆုုိလုုိတာပါ။ က်ေနာ္ကေတာ့ သူ႔ဆီ (ေမးပါမ်ား စကားရ က႑ဆီ) စာေတြ ခဏခဏေရးဖူးေတာ့ ပရိသတ္တဦးအေနနဲ႔ သူ႔ကုုိသိေနတာေပါ့။


မွတ္မွတ္ရရ သူ႔ဆီ ပထမ ဆုုံးေရးတဲ့စာက ေတာထဲကေနပုုိ႔လုုိက္တာ။ အတိအက်ေျပာရယ္ဆုုိရင္ အခုု ထား၀ယ္-ကန္ခ်နပူရီ နယ္စပ္ျဖတ္အေ၀းေျပးကားလမ္းအနီးမွာရွိတဲ့ မင္းသမီးစခန္းကေနေရးလုုိက္တာ။ ေတာထဲမွာ စာတုုိက္ရွိလုုိ႔လားဆုုိျပီး ထပ္ေမးဦးမလုုိ႔လား။ ဘယ္ရွိပါ့မလဲ။ လူၾကံုုနဲ႔ေပးလုုိက္ျပီး ထုုိင္းနုုိင္ငံ ထဲကရွိ စာတုုိက္တခုုခုုထဲ ထည့္ခုုိင္းလုုိက္တယ္ဆုုိပါေတာ့။

ေရးတဲ့အေၾကာင္းအရာက ‘’အမွန္တရားက အင္အားလား၊ အင္အားက အမွန္တရားလား’’ ဆုုိတဲ့ စာသားရဲ့ အဓိပါယ္ကုုိရွင္းျပဖုုိ႔။ ဦးေလးၾကီးကေတာ့ ထုုံးစံအတုုိင္း စာၾကည့္တုုိက္ေတြ၊ စာအုုပ္ေတြလွန္ျပီး ေရဒီယုုိ ကေန ေသအခ်ာေျဖပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေမးသူ က်ေနာ္ ဘာေၾကာင့္ေမးလဲဆုုိတဲ့ ေနာက္ခံ အခ်က္အလက္ ကိုုေတာ့ သူသိပုုံမရ။

အဲဒီအခ်ိန္က ABSDF နွစ္ခ်မ္းကြဲသြားလုုိ႔ က်ေနာ္တုုိ႔မင္းသမီးခစန္းရွိ အင္အား ၂၀၀ ၀န္းက်င္က ဘက္မလုုိက္ ၾကားေနဆုုိျပီး အလယ္မွာရပ္ကာ နွစ္ဖက္ျပန္ေပါင္းေအာင္ အၾကီးအက်ယ္ၾကိဳးစားေန တဲ့အခ်ိန္ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ မေအာင္ျမင္ပါဘူး။ ကာလတခုုရပ္အျပီးမွာ ဘက္မလုုိက္ကေန ဘက္လုုိက္ျဖစ္သြားရ ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ။ က်ေနာ္တုုိ႔ရပ္တည္ခ်က္ကမွန္ရဲ့သားနဲ႔ ဘာေၾကာင့္ၾကာၾကာ မရပ္နုုိင္တာလဲ။

ဒီအေၾကာင္းကိုုအေျခခံျပီး က်ေနာ္ကေမးတာပါ။ ဘ၀မွာတခါတခါ မွန္တုုိင္းတုုိင္းလဲ အင္အားျဖစ္မလာပါ။ အင္အားရွိတုုိင္းလည္း အမွန္တရားကိုု မကာကြယ္နုုိင္ပါ။ ဒါက ပထမ ေမးခြန္း။ အဲဒီေမးခြန္းကေနစျပီး အရွိန္ရသြားတဲ့က်ေနာ္ဟာ ေမးပါမ်ားက႑ဆီ စာအေတာ္မ်ားမ်ားေရးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဦးေဖသန္းကလည္း ေမးသမွ်ကိုု ျပန္လည္ေျဖၾကားေပးပါတယ္။ ဒီလုုိနဲ႔ ေလလႈိင္းထဲကေန သူကုုိ က်ေနာ္ ရင္းရင္းနွီးနွီးသိေန တယ္ဆုုိပါေတာ့။

အေမ့ရဲ့ ဒုုကၡအုုိးေလး

ဒါက လူသိမ်ားတဲ့ ေမးပါမ်ားက႑။ လူသိပ္မသိတဲ့ ၀တၱဳတုုိျပိဳင္ပဲြတခုုကိုုလည္း ဦးေဖသန္းက စီစဥ္ ခဲ့ပါ ေသးတယ္။ ခုုနွစ္အတိအက်ကိုုမမွတ္မိေတာ့ေပမဲ့ ABSDF ကဲြေနစဥ္၊ ဒါမွမဟုုတ္ ျပန္ေပါင္းကာစ ၁၉၉၅ ေနွာင္းပုုိင္းမွာလုုိ႔ထင္ပါတယ္။ တနုုိင္ငံလုုံးက စိတ္၀င္စားသူတုုိင္း ျပိဳင္ပဲြ၀င္နုုိင္တယ္ဆုုိျပီး ဖိတ္ေခၚလုုိက္ပါ တယ္။


ဘယ္ရမလဲ။ ေဒါင္းအုုိေ၀အပါ၀င္ ဟုုိနားဒီနား စာတုုိေပစေရးေနတဲ့က်ေနာ္ ဘီဘီစီ ဆီ စာလွမ္းပိုု႔တာေပါ့။ ျပန္ၾကားေရးဌာနပုုိင္ ဗလာစာအုုပ္ထဲက စာရြက္ေတြကိုု အထပ္လုုိက္ျဖဳတ္ယူျပီးေရးပုုိ႔လုုိက္တာ စာမ်က္နွာ ၂၀ ေလာက္ရွိ မယ္ထင္ပါတယ္။ အစီရင္ခံစာေရးရင္ ေအာက္မွာ (မဲနယ္စာရြက္လုုိ႔ေခၚတယ္ထင္ပါတယ္) မဲနယ္စာရြက္ခံျပီး ေကာ္ပီထားေလ့ရွိေပမဲ့ ၀တၱဳကိုုေတာ့ ေကာ္ပီမခံျဖစ္လုုိက္ပါ။ ဆုုိလုုိတာက အဲဒီစာရြက္ေတြကိုု စာအိတ္ထဲထည့္ျပီး ဒီတုုိင္းပုုိ႔လုုိက္ေတာ့ က်ေနာ္ဆီမွာ ေကာ္ပီမက်န္ခဲ့ပါ။

၀တၱဳေခါင္းစဥ္က ‘’အေမရဲ့ဒုုကၡအုုိးေလး’’ ထူးအိမ္သင္ရဲ့ သီခ်င္းစာသားကိုု တုုိက္ရုုိက္ယူသုုံးထားတာ။ အဲဒီကာလကေတာ့ ဒါမ်ဳိးယူသုုံးတာကိုု ေကာ္ပီရုုိက္ခုုိးတယ္၊ အျပစ္ရွိတယ္လုုိ႔ နားမလည္ေသးတာအမွန္ပါ။ ၀တၱဳဆုုိေပမဲ့ တကယ္ေတာ့ ကုုိယ့္ကုုိယ္ကိုု ဇတ္လုုိက္ေနရာကထားျပီး ABSDF ေကာင္းေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းသားေတြေတာ္ေၾကာင္း ၀ါဒျဖန္႔ခ်ီေရးသိပ္ဆန္တဲ့ ဇတ္လမ္းတပုုဒ္ပါ။

ဒါေတြက ေနာက္ပုုိင္းမွစဥ္းစားမိတာပါ။ အဲဒီအခ်ိန္ကေတာ့ အားလုုံးလည္း ဒီလုုိပဲေရးေနၾကတာပါပဲ။ မဆလ ေခတ္ တကၠသိုုလ္ေတြက ထြက္လာသူေတြဆုုိေတာ့ စဥ္းစားပုုံ၊ ေရးသားပုုံေတြက တဦးနဲ႔ တဦးသိပ္မကြာၾက။ ‘’၀တၱဳအေၾကာင္း ဒီေလာက္ေျပာေနရေအာင္ ခင္ဗ်ား၀တၱဳက ဆုုရစာရင္းထဲပါလုုိ႔လား’’ ဆုုိျပီး ပရိသတ္တခ်ဳိ႔ကေမးခ်င္ေနျပီ ထင္ပါတယ္။ 

ဘယ္ပါပါ့မလဲ။ ၀ါဒျဖန္ခ်ီေရးသိပ္ဆန္ေနပါတယ္ဆုုိမွ။ ဒါေပမဲ့ အလကားေတာ့ျဖစ္မသြားပါဘူး။ -ဒုု- ထဲမ၀င္ေပမဲ့ ဇြဲဆုုေတာ့ရပါေသးတယ္။ နံပတ္ ကေန ၂၀ အထိကုုိေရြးခ်ယ္ျပီး တဦးကုုိ စတာလင္ေပါင္ ၂၀ စီ ဆုုခ်ပါတယ္။ -ဒုု- ကေတာ့ ေပါင္ ၁၀၀ စီအထက္နဲ႔ ေရဒီယုုိေတြပါ ရတယ္လိုု႔ထင္ပါတယ္။

အဲဒီကာလက ေပါင္ ၂၀ ဆုုိတာ ဘယ္နည္းမလဲ။ ဘတ္ ၁၀၀၀ ေက်ာ္ေလာက္ရွိပါတယ္။ လစာေတြ၊ ၀င္ေငြေတြ တျပားမွမရွိတဲ့ေတာထဲမွာ ဒီေလာက္ေငြရရင္ ေထာျပီေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဘီဘီစီက ေငြသားမေပးပဲ ခ်က္လက္မွတ္ၾကီး ပုုိ႔လာပါတယ္။ ေတာထဲက က်ေနာ္က အဲဒီလက္မွတ္ၾကီးနဲ႔ ကန္ခ်နပူရီသြားျပီး ဘယ္လုုိထုုတ္မွာလဲ။ လူၾကံဳနဲ႔ ထုုတ္ခုုိင္းေတာ့မရဘူး။ ခ်က္ေပၚမွာေရးထားတဲ့အမည္ေပါက္လူကိုုယ္တုုိင္ လာထုုတ္ရမယ္တဲ့။

အဲဒီအခ်ိန္ထိ ထုုိင္းထဲသြားတယ္ဆုုိတာ ဒီလုုိပဲ ခုုိးသြားေနတာ။ တခါတေလကိုု္င္တဲ့ ေထာက္လွမ္းေရး လက္မွတ္ကလဲြျပီး ဘာလက္မွတ္မွရွိတာမဟုုတ္။ ဘာ ID ျပျပီးသြားထုုတ္မွာလဲ။ ပုုိက္ဆံမရတဲ့အျပင္ ID အတုုျပမႈနဲ႔ ရဲဖမ္းခံရမွ ပုုိဆုုိးေနဦးမယ္ဆုုိျပီး အဲဒီလက္မွတ္ၾကီးကိုု ဘီဘီစီ ဆီျပန္ပိုု႔လုုိက္ပါတယ္။ လက္မွတ္အစား ေငြသားကိုုပဲ လူၾကံဳနဲ႔ပုုိ႔ေပးပါလုုိ႔ စာျပန္ေရးလုုိက္ပါတယ္။

အဲဒီလက္မွတ္နဲ႔စာ ဘီဘီစီ ဆီ ျပန္ေရာက္မေရာက္မသိပါ။ မသိဆုုိ ကိုု္ယ္ကလည္း စာတုုိက္ထဲ တုုိက္ရုုိက္ထည့္တာ မဟုုတ္။ ဗဟုုိကလူေတြနဲ႔လူၾကဳံေပးလုုိက္တာဆုုိေတာ့ ဒီစာအေၾကာင္း အဲဒီကတည္းကသတင္းမၾကားေတာ့တာ ဒီေန႔အထိပါပဲ။ ဒီလုုိနဲ႔ ထီေပါက္ျပီး ဒီလက္မွတ္ေပ်ာက္ တယ္ေျပာရမလား။ မွတ္ပုုံတင္မရွိလုုိ႔ မထုုတ္နုုိင္ဘူးေျပာရမလား။ ေသခ်ာတာကေတာ့ အဲဒီ ပထမဆုုံးဆုုရတဲ့ ေပါင္ ၂၀ က်ေနာ္ျမင္ခြင့္မရလုုိက္ပါ။

ေငြသာမရလုုိက္ေပမဲ့ က်ေနာ္ဆုုရတယ္ဆုုိတာကိုု တပ္ရင္းတခုုလုုံးက သိထားေတာ့ ဘီဘီစီက ခ်က္လက္မွတ္ ပိုု႔မလာခင္ကတည္းက ေဘာ္ေဘာ္ေတြကိုု လက္ဖက္ရည္တုုိက္ထားရျပီးျပီ။ ခ်က္လက္မွတ္အားကိုုးနဲ႔ တပ္ရင္းေဘးက မစီစီေအးဆုုိမွာ အေၾကြးစာရင္းမွတ္ျပီးစားလုုိက္တာ တပ္ရင္းက်တဲ့အထိ အဲဒီအေၾကြး ဆပ္ျဖစ္ရဲ့လားေတာင္ မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး။

လန္ဒန္ျမိဳ့မွာ ခဏတာ

ဦးေဖသန္းဆီ စာေရးရင္းနဲ႔ ေရဒီယုုိနဲ႔ သတင္းဖက္ကုုိ စိတ္၀င္စားလာတာလား၊ လက္နက္ကုုိင္တုုိက္ပဲြ ေခတ္ မေကာင္းလုုိ႔ မီဒီယာဖက္ ေရြ႔လာတာလား မေျပာတတ္ပါဘူး။ ၁၉၉၅ ေနွာင္းပုုိင္းမွာ က်ေနာ္ဟာ အမ်ဳိးသားညြန္႔ေပါင္းအစိုုးရ NCGUB ရဲ့ ေနာ္ေ၀းအေျခစိုုက္ ဒီမုုိကရက္တစ္ျမန္မာ့အသံ (DVB) ရဲ့ ေတာတြင္းသတင္းေထာက္အျဖစ္ တာ၀န္ေပးျခင္းခံရပါတယ္။


၁၉၉၇ မွာ မင္းသမီးခစန္းက်ေတာ့ ေတာသတင္းေထာက္ကေန ဘန္ေကာက္အေျခစုုိက္ သတင္းေထာက္ျဖစ္လာပါတယ္။ ၁၉၉၉ မွာေတာ့ လက္နက္ကုုိင္ဖက္ကိုုေလ်ာ့ခ်ျပီး မီဒီယာဖက္ကုုိ ေစာင္းေပးလာခဲ့ပါတယ္။ ဒီလုုိနဲ႔ ၂၀၀၁ ခုုနွစ္မွာ ေနာ္ေ၀းနုုိင္ငံ ေအာ္စလုုိရံုုးမွာ လူလုုိတဲ့အတြက္ က်ေနာ္ကိုုေခၚလုုိက္ပါတယ္။ 

ေနာက္တနွစ္အၾကာ ၂၀၀၂ မွာေတာ့ ေ၀လျပည္နယ္ ကားဒစ္တကၠသိုုလ္မွာဖြင့္တဲ့ဖြင့္တဲ့ အသံလႊင့္သတင္း ပညာသင္တန္းကိုုတက္ဖုုိ႔သြားရင္း လန္ဒန္ျမိဳ့ဆီ က်ေနာ္ေရာက္သြားခဲ့ပါတယ္။

လန္ဒန္ေရာက္ေတာ့ ဘီဘီစီ ကိုုသြားလည္တာေပါ့။ အဲဒီရံုုးမွာ က်ေနာ္အေတြ႔ခ်င္ဆုုံးပုုဂၢိဳလ္ရွိတယ္ မဟုုတ္ပါလား။ ဒါေပမဲ့ ဦးေလးၾကီးက အဲဒီအခ်ိန္မွာ ပင္စင္ယူသြားျပီ။ ေတြ႔ခ်င္ဆုုံးလူနဲ႔ေတြ႔ခြင့္မရလုုိက္ပါ။ ဒါေပမဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကေတာ့ ရွိပါေသးတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုုိ က်ေနာ္ကိုု ညစာေကြ်းမဲ့ ေဒၚတင္ထားေဆြက သူ႔အိပ္မွာလုုပ္မဲ့ပဲြဆီ ဘယ္သူေတြကိုုဖိတ္ခ်င္သလဲဆုုိေတာ့ ‘’ဦးေဖသန္းေပါ့’’ ဆုုိျပီး က်ေနာ္ကေျပာထားလုုိ႔ျဖစ္ပါတယ္။ 

‘’မင္းက ဘာေကာင္မုုိ႔လုုိ႔ ဘီဘီစီ ဌာနမႈးက သူ႔အိမ္ဆီဖိတ္ျပီး ထမင္းေကြ်းရမွာလဲ’’ ဆုုိျပီး ပရိတ္သတ္ထဲ ေမးခြန္းထုုတ္ခ်င္သူ ရွိေကာင္းရွိေနမယ္ထင္ပါတယ္။ ဒီလုုိပါ၊ ေဒၚတင္ထားေဆြအပါ၀င္ ဘီဘီစီ ၀ုုိင္းေတာ္သား - ဦး ေလာက္ကုုိ ဘန္ေကာက္မွာ ကြင္းသတင္းေထာက္လုုပ္စဥ္ကတည္းက က်ေနာ္ေတြ႔ဖူးပါတယ္။ ထူးထူးျခားျခား ေတာထဲကေန ဘန္ေကာက္ကိုုေရာက္ျပိး ပထမ ဆုုံးေတြ႔ဖူးတဲ့ ျမန္မာသတင္းသမားက ေဒၚတင္ထားေဆြပါပဲ။

အဲဒီ ၁၉၉၈ ၀န္းက်င္ကာလက ဘီဘီစီ ဟာ အခုုလုုိ ဘန္ေကာက္မွာရံုုးခန္းၾကီးမရွိေသးပါ။ လမ္းသြယ္ေလး တခုုထဲက ထုုိင္း စတူဒီယုုိ ငယ္ေလးတခုုမွာ အသံသြင္းျပီး စမ္းပုုိ႔ကာစပဲရွိပါေသးတယ္။ ဘန္ေကာက္မွာ ဒုုတိယေတြ႔ဖူးသူက အခုု VOA မွာ တုုိ္က္ရုုိက္ေလလႈိင္းနဲ႔နာမည္ၾကီးေနတဲ့ ဦးေက်ာ္ဇံသာပါ။ သူ႔ကုုိ ဘယ္မွာစေတြ႔လည္းဆုုိေတာ့ ကုုိေဂ်ာ္နီတုုိ႔ စြမ္းအားျမင့္အဖြဲ႔ (VBSW) က ဘန္ေကာက္သံရံုုးကုုိစီးနင္း ထားခ်ိန္ ဘန္ေကာက္မွာ အၾကိတ္အနယ္သတင္းယူေနစဥ္မွာေပါ့။

ေဒၚတင္ထားေဆြနဲ႔ ဒုုတိယ တခါထပ္ေတြ႔တာက ၂၀၀၀ ျပည့္နွစ္အေစာပုုိင္း God Army ဂြတ္အာမိီက ရတ္ခ်ပူရီ ေဆးရံုုကုုိ ၀င္စီးစဥ္မွာ။ အဲဒီေဆးရံုုမွာသတင္းယူတဲ့အျပင္ နယ္စပ္က ေတာတြင္းခစန္းေတြ အထိသြားဖူးတဲ့အတြက္ အေတာ္ရင္းရင္းနွီးႏွီးရွိတယ္လုုိ႔ေျပာနုုိင္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ကုုိမင္းထက္တုုိ႔ ကုုိကိုုေအာင္တုုိ႔ကိုုလည္း ဘန္ေကာက္မွာ တင္းအတူတြဲယူဖူးတဲ့အတြက္ အေတာ္ရင္းရင္းနွီးနွီး ရွိေနပါတယ္။ ဆုုိလုုိတာက ဘီဘီစီ ရံုုးကိုု အခုုမွ ပထမ ဆုုံး အၾကိမ္ေရာက္ဖူးတယ္ဆုုိေပမဲ့ ၀န္ထမ္းအေတာ္မ်ားမ်ားက က်ေနာ္နဲ႔သိျပီသားဆုုိတဲ့သေဘာပါ။

၂၀၀၀ ခုုနွစ္အေစာပုုိင္း ဘန္ေကာက္မွာက်င္းပတဲ့ အာဆီယံ အစည္းေ၀းမွာကတည္းက ရင္းနွီးခဲ့တဲ့ ကိုုမင္းထက္က ဘီဘီစီ တခြင့္လွည့္လည္စဥ္သေဘာမ်ဳိးနဲ႔ ဌာနေပါင္းစုုံကိုုလုုိက္ျပေတာ့ Archive မွတ္တမ္းဌာနကိုု က်ေနာ္ ေတာ္သေဘာက်မိပါတယ္။ တိတ္ေခြေတြ၊ စာရြက္ေတြ၊ တျခားပစၥည္းေတြကုုိ စနစ္တက်သိမ္းထားတာမ်ား က်ေနာ္တုုိ႔ DVB နဲ႔တျခားစီ။ 

‘’ဘီဘီစီမွာက မွတ္တမ္းေတြကိုုအေသအခ်ာသိမ္းထားတာဗ်။ ဘီဘီစီ စလႊင့္တဲ့အခ်ိန္ကေန ဒီေန႔အထိ အားလုုံးရဲ့ မွတ္တမ္းေတြ ဒီမွာရွိတယ္’’ ဆုုိျပီး ကိုုမင္းထက္ကေျပာပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ မဆီမဆုုိင္ က်ေနာ္ေခါင္းထဲ ေပၚလာတဲ့လာတဲ့စိတ္ကူးက ‘’အဲဒါဆုုိ ခင္ဗ်ားကိုုက်ေနာ္တခါေျပာဖူးတဲ့၊ ဦးေဖသန္း ဆီပိုု႔ဖူးတဲ့ ၀တၱဳတုုိစာမူမ်ား ဒီထဲမွာရွိမလား မသိဘူး၊ ရမယ္ဆုုိ ေကာ္ပီလုုိခ်င္တယ္ဗ်ာ’’ ဆုုိျပီး သြားေျပာ မိပါတယ္။

''ရွိနုုိင္ပါတယ္။ ရွာေပးပါ့မယ္'' လိုု႔ သူကေျပာေပမဲ့ အေသအခ်ာစဥ္းစားေတာ့ ဘယ္ရွိပါ့မလဲ။ အသံလႊင့္တဲ့ အဆင့္ထိ ေတာင္ေရြးခ်ယ္မခံရတဲ့၊ ဇြဲဆုုေလာက္သာရတဲ့ဒီစာမူကုုိ ဘယ္သူက တကူးတကာ့သိမ္းထား ပါ့မလဲ။ ေကာ္ပီလုုိခ်င္ရင္ နဂုုိကတည္းက ကူးထားေပါ့လုုိ႔အေျပာမခံရတာ ကံေကာင္း။

ထားေတာ့။ စာမူမေတြ႔လည္း ညေန ဦးေလးၾကီးနဲ႔ေတြ႔ရင္ေတာ့ အဲဒီ၀တၱဳအေၾကာင္း၊ ေမးပါမ်ားက႑ အတြက္ စာေရးခဲ့ပုုံအေၾကာင္းေတြေျပာၾကေသးတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ကံကဆုုိးခ်င္ေတာ့ အဲဒီညက ေဒၚတင္ထားေဆြအိမ္မွာလုုပ္တဲ့ပြဲဆီ ဦးေလးၾကီးက ေရာက္မလာခဲ့ပါဘူး။ မအားတာလား၊ ေနမေကာင္းတာလား၊ အသက္ကလည္း အေတာ္ၾကီးေနျပီဆုုိေတာ့ သူကိုုေခၚရမွာ အားနားလုုိ႔လား မေျပာတတ္ပါ။ 

ဒီေတာ့ လန္ဒန္ျမိဳ့ဆီေရာက္ခဲ့ရဲ့သားနဲ႔၊ ဘီဘီစီရံုုးဆီေရာက္ခဲ့ရဲ့သားနဲ႔ ေမးပါမ်ား ဦးေလးၾကီးကုုိ ေတြ႔ခြင့္ မၾကံလုုိက္ပါ။ အခုုေတာ့ ဦးေလးၾကီးက သတင္းေလာက၊ လူေလာကေန အျပီးတုုိင္ ထြက္ခြာသြားခဲပါျပီ။ ဘယ္ေတာ့မွ လူခ်င္းေတြ႔ဆုုံခြင့္ မရနုုိင္ေတာ့ပါ။ ဦးေလးၾကီးရဲ့ ေမးပါမ်ားက႑ကုုိမၾကားနုုိင္ေတာ့ေပမဲ့ အဲဒီ က႑ရဲ့အဖြင့္သီခ်င္း Please Mr Postman သီခ်င္းသံကိုုၾကားတုုိင္း ဦးေလးၾကီးကုုိ သတိရေနမွာပါ။   ။

(ဓာတ္ပုုံမ်ားကုုိ ဘီဘီဘီ ေဖ့စ္ဘုုတ္မွ ယူထားပါသည္)။

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More