ေလယာဥ္ကြင္းကေန ျမိဳ႕ထဲထြက္လာေတာ့ ထပ္ခ်ဲ႕ထားတဲ့ လမ္းမနဲ႔ ေဆးသုတ္ထားတဲ့ ပလက္ေဖာင္းေတြကုိ တုိးတက္မႈအျဖစ္ သတိထားမိပါတယ္။ ”ရန္ကုန္ လမ္းေတြက ပုိေကာင္း ပုိ က်ယ္လာသလုိပဲ” လုိ႔ က်ေနာ္က ေျပာမိပါတယ္။ ”ခ်ီးက်ဴးဖုိ႔ သိပ္ ဆႏၵမေစာနဲ႔ေလ၊ ျပည္လမ္းေလာက္ပဲ ေကာင္းတာ။ ျမိဳ႕ထဲေရာက္ရင္ ခင္ဗ်ားေတြ႕ပါလိမ့္မယ္” လုိ႔ က်ေနာ့္ကုိ လုိက္ပုိ႔တဲ့ သူငယ္ခ်င္းက ေကာက္ခ်က္ေပးပါတယ္။
စာေရးသူသည္ ထိုင္း-ျမန္မာ နယ္စပ္တြင္ အေျခစိုက္ေသာ ေက်ာင္းသား လက္နက္ကိုင္ ABSDF အဖြဲ႕ဝင္ေဟာင္း ျဖစ္ျပီး DVB ၏ သတင္းေထာက္ ေဟာင္းလည္း ျဖစ္သည္။ ယခုအခါ ေနာ္ေဝႏိုင္ငံတြင္ ေနထိုင္လ်က္ ရွိသည္ |
“ဒါ ဒီမိုကေရစီ ေခတ္ရဲ့ ပထမဆုံး ကုန္းေက်ာ္ တံတားေပါ့” လုိ႔ ကားဆရာက ရွင္းျပပါတယ္။ ဒီတံတား သစ္ေၾကာင့္ ယဥ္ေက်ာ ပိတ္ဆုိ႔မႈ အေတာ္ သက္သာ သြားတယ္ လို႔လည္း သူက ဆုိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္ မ်က္စိထဲမွာေတာ့ ဒီတံတားဖြင့္ကာစ ျပီးခဲ့တဲ့ သၾကၤန္ကာလ အတြင္း တံတားေပၚ ကားပိတ္ရပ္ျပီး ဂီတာတီး အရက္ေသာက္ေနတဲ့ Facebook ေပၚက ဓာတ္ပုံကုိ ေျပးျမင္မိတယ္။ ”လြတ္လပ္ေရး ရတယ္ဆုိျပီး လမ္းမေပၚေဆးလွန္းတဲ့ လူေတြ” လုိ႔ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ စကားလုံးကုိလဲ သြားသတိရမိ ပါတယ္။
”ဒါ ေဆး ၁ ေလ။ လိပ္ခုံးေတာ့ မရွိေတာ့ဘူး” လုိ႔ သူငယ္ခ်င္းက ေဆးတကၠသုိလ္ေဟာင္းကို လက္ညႈိးထုိးျပီး ေျပာပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ဦး၀ိစာရလမ္း။ ”ဒီ ေတာ္လွန္ေရးပန္းျခံက ပိတ္ထားတာ ၾကာျပီ။ အာဇာနည္ကုန္းလည္း အမ်ားျပည္သူ ၀င္ခြင့္မရေသးဘူး” လုိ႔ သူက ဆက္တုိက္ ရွင္းျပေနပါတယ္။ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး လုပ္ေနပါတယ္ဆုိတဲ့ လက္ရွိအစိုးရေခတ္မွာ ျပန္မရႏိုင္မယ့္ ေပ်ာက္ဆုံးမႈေတြ၊ ပိတ္ထားတာေတြ၊ မရေသးတာေတြ အမ်ားၾကီးပါလားလုိ႔ စဥ္းစားရင္းနဲ႔ ကားက ျမိဳ႕ထဲေရာက္လာပါတယ္။
က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ရန္ကုန္ဟာ သူ႕အေရွ႕အရပ္က ဘန္ေကာက္နဲ႔မတူပဲ သူ႕အေနာက္က နယူးေဒလီနဲ႔ ပုိတူေနသလုိပဲ။ အေဆာက္အဦေတြက ေဟာင္းႏြမ္းေခ်းထူ။ ကြမ္းေသြးေတြက ေနရာတကာ။ ကားဟြန္းသံကတညံညံ၊ လမ္းျဖတ္ကူးသူေတြက စည္းကမ္းမရွိ။ လမ္းမေပၚႏြားရွိတာနဲ႔ မရွိတာပဲ ကြာတယ္ဆုိျပီး က်ေနာ္က ထင္ျမင္ခ်က္ေပးေတာ့ ”ဒါေတာင္ ဟြန္းမတီးရ ဇုံလုပ္ထားတာ” ဆိုျပီး ကားဆရာက ၀င္ေျပာပါတယ္။
က်ေနာ္ပဲ ဥေရာပမွာ အေနၾကာသြားလုိ႔လားေတာ့ မသိပါဘူး။ ရန္ကုန္က လူေတြ လမ္းကူးတာ တကယ့္ကုိ ေၾကာက္စရာ။ လူကူးမ်ဥ္းၾကားရွိေပမယ့္ ကားေတြက ရပ္ေပးတာမဟုတ္။ လူကူး မ်ဥ္းက်ားေပၚအထိ တက္ရပ္တာမ်ဳိး။ လုံး၀ ရပ္မေပးပဲ ေရွာင္ေမာင္းတာမ်ဳိးေတြ ေတြ႕ရပါတယ္။ ”ေအာ္စလုိက လူေတြကို ရန္ကုန္မွာ လမ္းကူးခုိင္းရင္ေတာ့ အားလုံး ကားတုိက္ေသကုန္မယ္” လုိ႔ က်ေနာ္ ေတြးမိပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိရင္ ေအာ္စလုိမွာ လမ္းကူးသူေတြက ကားလာ မလာကုိေတာင္ မၾကည့္ပါ။ မ်ဥ္းၾကား ေတြ႔တာနဲ႔ ဒီတုိင္း ကူးခ်လုိက္တာပါပဲ။ သက္ဆုိင္ရာကားက မ်ဥ္းၾကားနဲ႔ ၃ ေပအကြာေလာက္ကေန ရပ္ေစာင့္ေပေတာ့။ အဲဒီလုိမေစာင့္ရင္ ကားသမား လုိင္စင္အသိမ္းခံရျပီသာ မွတ္။
အေရွ႕နဲ႔အေနာက္ ကြာျခားမႈေတြအေၾကာင္း ေျပာရင္းပြားရင္းနဲ႔ ကမ္းနားလမ္းေပၚက က်ေနာ္တည္းမယ့္ ဟုိတယ္တလုံးဆီ ေရာက္လာပါတယ္။ ဟုိတယ္ ေလာ္ဘီနဲ႔ ကားရပ္ေနရာ အပါအ၀င္ ဓာတ္ေလွကားေစာင့္တဲ့ အင္အားပါေပါင္းလုိက္ရင္ ဟုိတယ္၀န္ထမ္းဦးေရက ထုိင္းရဲ့ႏွစ္ဆ၊ ေနာ္ေ၀ ရဲ့ ၅ ဆေလာက္ရွိမယ္။ အခန္းထဲေရာက္ျပီး ေလေအးစက္ဖြင့္လိုက္ေတာ့လည္း ဖုန္နံ႔ အလာဂ်ီ ရွိတဲ့ က်ေနာ့္ ႏွာေခါင္းက ဒီအခန္း မသန္႔ဘူးဆုိတာ ခ်က္ခ်င္းသိလုိက္ပါတယ္။ ျပဴတင္းေပါက္ ဖြင့္ျပီး ရန္ကုန္ျမစ္ဖက္ လွမ္းၾကည့္မယ္ျပင္ေတာ့ ျပဴတင္းေပါက္နံရံေပၚမွာ ဖုန္ေတြအမ်ားၾကီး။ လုိက္ကာကလည္း အနက္ေရာင္နဲ႔။ တီဗီြ၊ ေရခဲေသတၱာနဲ႔ ေရခ်ဳိးခန္းက ေရပူ-ေရေအး စက္ေတြ အားလုံးမွာ ၀ုိင္ယာၾကိဳးေတြ၊ အဒပ္ပတာေတြနဲ႔ ႐ႈပ္ေထြးေနပါတယ္။
ေဒၚလာ ၃၀ တန္ အခန္းဆုိေတာ့ ဒီေလာက္ပဲ ရမွာေပါ့ေလဆုိျပီး စိတ္ထဲေျဖရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘန္ေကာက္မွာ က်ေနာ္တည္းခဲ့တဲ့ ဘတ္ ၉၀၀ တန္ (ေဒၚလာ ၃၀ တန္) အခန္းက ဒီထက္သာတယ္ ဆုိတာ က်ေနာ္သိေနတာပဲေလ။ ေနာက္ ”ျမန္မာနုိင္ငံက ဟုိတယ္ေတြက ေစ်းၾကီးျပီး ဘာ ဆားဗစ္မွ မရွိဘူး” လုိ႔ တျခားလူေတြ ျငီးတာၾကားဖူးေနတာ အခုေတာ့ က်ေနာ္သိျပီ။
ဟုိတယ္မွာ အထုပ္အပိုးထားျပီး က်ေနာ္တုိ႔ ပထမဆုံးသြားဖုိ႔ ေရြးခ်ယ္တဲ့ေနရာက ေရႊတိဂံုေစတီ။ တကၠစီငွားေတာ့ ၁၅၀၀ တဲ့။ ေစ်းအေတာ္ၾကီးတယ္လုိ႔ ထင္လုိက္ေပမယ့္ ဘတ္နဲ႔တြက္ေတာ့ ၅၀ (၂ ေဒၚလာ) ထက္မပုိ။ တံခါးဆဲြဖြင့္ျပီး ၀င္ထုိင္မယ္ျပင္ေတာ့ တံခါးက အလြယ္တကူမပြင့္။ ေနကလည္း ပူလုိက္တာ ၄၀ ဒီဂရီစင္တီဂရိတ္ေတာင္ ရွိပါတယ္။ အပူခ်ိန္ ၅ ဒီဂရီေလာက္သာရွိတဲ့ ေအာ္စလုိကုိ ေမ့ထားလုိက္ေတာ့။ အပူခ်ိန္ ၃၅ ရွိတဲ့ ဘန္ေကာက္ထက္ေတာင္ ရန္ကုန္က ပုိပူေနပါလား။
ရန္ကုန္ေနပူပူမွာ ေလေအးစက္မရွိတဲ့ တကၠစီေပၚ တံခါးကုိ ခဲရာခဲဆစ္ဖြင္ျ့ပီး တက္လုိက္ေတာ့ ထုိင္ခုံမွာ ခါးပတ္မရွိ။ ကားသမားကုိေျပာေတာ့ သူကုိယ္တုိင္လည္း ခါးပတ္ မရွိ။ ဒါ ျမန္မာျပည္ပဲေလ။ ”အဲကြန္းဖြင့္ရင္ ၅၀၀ ပုိေပးရတယ္ဆုိတာ ဟုတ္လား” လုိ႔ က်ေနာ္က ကားသမားကို ေနာက္ျပီးေမးေတာ့ ”ဟုတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ကားက ဖြင့္စရာ အဲကြန္း မရွိဘူး။ သဘာ၀အတုိင္းေပါ့” တဲ့။
ေတာင္ဖက္မုခ္မွာ ဖိနပ္အပ္ျပီး ဘုရားေပၚတက္လာေတာ့ ”Please camera fee” ဆုိျပီး အက်ီအျဖဴေရာင္ ေကာ္လာကတုံး ၀တ္ထားတဲ့လူငယ္ ၂ ဦးက က်ေနာ္ကို တားျပီး ဝင္ေၾကး ေတာင္းပါတယ္။ ”နုိင္ငံျခားသား မဟုတ္ဘူး၊ ျမန္မာပဲေလ” လုိ႔ ေျပာျပီး စည္း႐ုံးေပမယ့္ မရ။ နုိင္ငံျခားသား မွတ္ပုံတင္ကုိင္ထားလုိ႔ နုိင္ငံျခားသားလို႔ အဲဒီအလႉခံပုဂၢိဳလ္ေတြက ဆုိပါတယ္။ ”ဘုရားအတြက္ လႉတာပဲ အကုိရာ၊ ကုသုိလ္ ရပါတယ္” လုိ႔ေတာင္ က်ေနာ္ကုိ ခ်ည္လုိက္တယ္။
”ဒီေငြေတြ ဘုရားဆီေရာက္တာ ေသခ်ာရဲ့လား” ဆုိျပီး က်ေနာ္က ေနာက္သလုိလုိေျပာလုိက္တာကိုေတာ့ သူတုိ႔ သိပ္ၾကိဳက္ပုံမရ။ ဒီအရပ္မွာ ဒီလုိေမးခြန္းေမးေလ့ရွိပုံ မရပါ။ တကယ္လို႔ က်ေနာ္က ဗုဒၶဘာသာမဟုတ္ဘူးဆုိရင္ ဘယ္လုိလုပ္မလဲ။ ဘုရားေပၚတက္လာသူတုိင္းကုိ အလႉေငြထည့္ဖုိ႔၊ ဘုရားဖူးဖုိ႔ လာသူခ်ည္းလုိ႔ ပုံေသတြက္ထားလုိ႔ ဘယ္ျဖစ္မလဲ။ နုိင္ငံျခားသားအမ်ားစုက ခရစ္ယာန္ေတြ၊ ဘာသာမဲ့ေတြ၊ ဘာသာကြဲေတြ ဆုိေတာ့ ဘုရားဖူးဖုိ႔လာတယ္ ဆုိတာထက္ ထူးျခားတဲ့ သမုိင္း၀င္ေနရာတခုကုိ ေလ့လာခ်င္လုိ႔ လာၾကတာျဖစ္မယ္လို႔ ထင္မထားသင့္ဘူးလား။
ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဘာမွမတတ္နုိင္။ သူတုိ႔ေတာင္းတဲ့အတုိင္း ၅ ေဒၚလာ ထုတ္ေပးလုိက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေဒၚလာ ၂၀ တန္ကုိ ျပန္အမ္းဖုိ႔မရွိဘူးဆုိတဲ့အတြက္ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းကပဲ က်ပ္ေငြ ၅၀၀၀ ထုတ္ေပးလုိက္ရတယ္။ ဘန္ေကာက္က ျမဘုရား၀င္ေၾကး ဘတ္ ၂၀၀ နဲ႔ယွဥ္ျပီး ျပန္တြက္ၾကည့္ေတာ့ ၅ ေဒၚလာဆုိတာ ဘတ္ ၁၅၀ ေလာက္ပဲ ရွိပါတယ္။ ဘန္ေကာက္ေရာက္တုိင္း ျမဘုရားကို ဘတ္ ၂၀၀ ေပးျပီးဖူးစဥ္က ေစ်းမ်ားတယ္လို႔ တခါမွ မထင္ခဲ့တဲ့က်ေနာ္ ေရႊတိဂံုမွာ ဘတ္ ၁၅၀ ေကာက္တာကုိ ဘာလုိ႔ေစ်းၾကီးတယ္လို႔ ထင္ေနပါလိမ့္။
ဘန္ေကာက္က ျမဘုရား၀င္းထဲမွာ နုိင္ငံျခားသား ေထာင္နဲ႔ခ်ီ တုိးေ၀ွ႔၀င္ေနတာ ေတြ႔ရေပမယ့္ ေရႊတိဂံုေပၚမွာေတာ့ နုိင္ငံျခားခရီးသည္ သိပ္မမ်ားဘူးလုိ႔ က်ေနာ္ထင္ပါတယ္။ ေအာင္ပဲြမပါပဲ ျပန္လာတဲ့ က်ေနာ္ဟာ ေအာင္ေျမနင္းဖုိ႔ေတာ့ သတိရသား။ ေအာင္ေျမနင္းျပီး အာဇာနည္ကုန္းနဲ႔ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္(အခု ရန္ကုန္တုိင္း လႊတ္ေတာ္) ဖက္လွမ္းၾကည့္ေတာ့ သစ္ပင္ေတြ ၾကီးလာလုိ႔ျဖစ္မယ္ အရင္လုိ မျမင္ရေတာ့ပါ။
တပတ္ျပည့္လုိ႔ ေတာင္ဖက္မုခ္နား ျပန္ေရာက္ေတာ့ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြရဲ့ သမုိင္း၀င္ေက်ာက္တုိင္ ဝင္ၾကည့္တယ္။ တကယ္ေတာ့ ေရႊတိဂံုဆုိတာဟာ ဘာသာေရးျပယုဂ္ သက္သက္မဟုတ္။ ကုိလုိနီေခတ္ကစျပီး ၈ ေလးလုံး အေရးေတာ္ပုံ၊ ေရႊ၀ါေရာင္ေတာ္လွန္ေရး ေခတ္ေတြအထိ ဖိနွိပ္သူေတြကို တြန္းလွန္ဖုိ႔ ေက်ာင္းသားေတြ လူစုခဲ့တဲ့ေနရာပါ။
ေတာင္ဖက္မုခ္ေစာင္းတန္းက အဆင္း ေခါင္မုိးေဆးေရး ပန္းခ်ီေတြကုိ ၾကည့္ျပီး က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းက “နွေမ်ာဖုိ႔ သိပ္ေကာင္းတာဗ်ာ။ မူလေရွးလက္ရာ ဗုဒၶ၀င္ခန္းေတြ ဘာမွမရွိေတာ့ဘူး။ အားလုံး အသစ္လုပ္ ေဆးသုတ္ထားတာပဲ က်န္ေတာ့တယ္” လုိ႔ ေျပာပါတယ္။ ဘယ္လုိျဖစ္တာလဲလုိ႔ ဆက္ေမးၾကည့္ေတာ့ ၁၉၈၈ စစ္တပ္က အာဏာသိမ္းျပီးစအခ်ိန္မွာ ေရႊတိဂံုေစာင္းတန္းေပၚက နံရံပန္းခ်ီေတြကို ျဖဳတ္လဲပစ္ခဲ့တယ္လို႕ ဆုိပါတယ္။
ေရႊတိဂံုကေန ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ဆီ တကၠစီငွားေတာ့ ၂၅၀၀ ေတာင္းပါတယ္။ တကယ္က ပထမ ငွားစဥ္က တကၠသိုလ္ကုိ မဟုတ္။ တကၠသိုလ္ေနာက္က အင္းလ်ားကန္ေစာင္း စားေသာက္ဆုိင္ေတြကိုပါ။ ကားသမားနဲ႔ စကားစပ္ရင္း တကၠသိုလ္ထဲ ၀င္ခြင့္ေပးေနျပီဆုိလုိ႔ အေရးေပၚလမ္းေၾကာင္းေျပာင္းခဲ့တယ္။ ”၀င္ခြင့္ရတာ မၾကာေသးဘူးဗ်။ အုိဘားမား မလာခင္ေလးကမွ ရတာ” ဆုိျပီး ကားသမားက ရွင္းျပပါတယ္။ အဓိပတိလမ္းအတုိင္းေမာင္း ဘြဲ႔နွင္းသဘင္ေရွ႕မွာ ရပ္ျပီး က်ေနာ္နဲ႔ က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္း တေယာက္တလွည့္ က်ေနာ္တို႔ တက္ခြင့္မရလုိက္တဲ့ ဘြဲ႔နွင္းသဘင္ၾကီးနဲ႕ဓာတ္ပုံရုိက္ၾကတယ္။
ေဘးပတ္၀န္းက်င္ကုိ လွည့္ၾကည့္ေတာ့ လူတဦးစ နွစ္ဦးစထက္ မပုိ။ သစ္ပုတ္ပင္အပါအ၀င္ သစ္ပင္ၾကီးေတြကို ျဖတ္ျပီး ဥဩတြန္သံက လြင့္လာတယ္။ ရန္ကုန္ေနေတာင္ အဓိပတိလမ္းေပၚ အပူခ်ိန္ေလွ်ာ့က်သြားတယ္လုိ႔ ခံစားမိတယ္။ ၀ိဇၨာခန္းမဖက္ကေန ဂ်က္ဆင္ဖက္ကုိျဖတ္ေလွ်ာက္ျပီး သီရိေဆာင္ေရွ႕က ေရတမာပင္ေတြေအာက္ က်ေနာ္တုိ႔ ေရာက္တယ္။ ”ဂ်က္ဆင္ထိပ္က လရိပ္ျပာ”နဲ႔ ”ေမာင့္သီရိေမ” သီခ်င္းေတြကို သြားသတိရမိပါတယ္။
ျပည္လမ္းဖက္ ထြက္လာေတာ့ မာလာေဆာင္က ေက်ာင္းသူေတြ ေနတဲ့အေဆာင္ မဟုတ္ေတာ့ပဲ ႏိုင္ငံျခားဘာသာသင္တဲ့ အေဆာင္အျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းခံလုိက္ရျပီ။ ”အေဆာင္သရဲလည္း ဘုံေပ်ာက္ျပီ ထင္ပါရဲ့” လုိ႔စဥ္းစားရင္း တခ်ိန္တုန္းက တကၠသိုလ္ဆီ တမ္းတမိပါတယ္။ မာလာေဆာင္ေရွ႕ကေန အင္းလ်ားကန္ေဘာင္ဖက္ တက္မယ္ျပင္လုိက္ေတာ့ အရင္လို ထီးကာထားတဲ့အတြဲေလးေတြ သစ္ပင္ေအာက္မွာ ရွိေနတုန္း။
အင္းလ်ားကန္ေစာင္းက အရင္လုိ တကၠသိုလ္အေငြ႔အသက္ မရွိေတာ့။ မဟာဆန္သူေတြ၊ ဣေျႏၵရွင္ေတြကုိ မျမင္ရေတာ့။ ထမိန္တုိတုိေခတ္ကုိေတာင္ ေက်ာ္ျပီး ဒီေန႔ေခတ္သစ္ ေဘာင္းဘီတုိတုိ ေခတ္ကုိ ျမင္လုိက္ရတယ္။ ေကာင္မေလးေတြ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ ထုိင္သင့္ မသင့္ အျငင္းပြားခဲ့ဖူးတဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ေခတ္ဟာ အေဝးၾကီး က်န္ခဲ့ျပီပဲ။ ေၾသာ္ အခုေတာ့လည္း ေဘာင္းဘီတုိ ေကာင္မေလးေတြက ဘီယာ၀ုိင္းမွာ ထုိင္လုိ႔။
လူေတြရဲ့ တန္ဖုိးထားမႈ၊ စံသတ္မွတ္မႈ ဆုိတာေတြဟာ ေခတ္နဲ႔အညီ ေျပာင္းလဲသြားတတ္တဲ့ သေဘာလား။ ဒါမွမဟုတ္ တစုံတဦး၊ တဖြဲ႔ဖြဲ႔က အတင္းအၾကပ္ ေျပာင္းလဲလုိက္တာကုိ က်ေနာ္တုိ႔ ခံလုိက္ရတာလား။ ေသခ်ာတာကေတာ့ အင္းလ်ားကန္ဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၅ နွစ္ကလုိ တကၠသိုလ္နယ္ေျမ မဟုတ္ေတာ့ပါ။ အရင္ကရွိခဲ့ဖူးတဲ့ ဘူးသီးေၾကာ္ဆုိင္မွာ ဘီယာဆုိင္ေတြ၊ စားေသာက္ဆုိင္ေတြ အခုိင္အမာ ေနရာယူထားလုိက္ပါျပီ။
ဒီနားက ဆုိင္မွာထုိင္ေနသူေတြ၊ ကန္ေဘာင္ေပၚ လမ္းေလွ်ာက္ေနသူေတြထဲမွာ အင္းလ်ား ရာဇ၀င္နဲ႔ တံတားနီ ေနာက္ခံသမုိင္းကုိ သိသူ ဘယ္နွစ္ဦးရွိလဲ။ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၅ နွစ္က ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ က်ေနာ္တုိ႔မ်ဳိးဆက္ရဲ့ တုိက္ပဲြ၀င္မႈေတြ၊ ေပးဆပ္မႈေတြကို ဒီကန္ေဘာင္ေပၚမွာ ထုိင္ေနတဲ့ အသက္ ၂၀ တန္း လူငယ္ေတြ တကယ္ပဲ ေမ့ကုန္ၾကျပီလား။
သမုိင္းေခတ္ မ်ားစြာကုိ ျဖတ္သန္း ခဲ့ဖူးတဲ့ အင္းလ်ားရဲ့ ကန္ေဘာင္ေပၚ လမ္းေလွ်ာက္ရင္း တခါက တကၠသုိလ္ ညေနခင္းေတြ၊ တြဲေလွ်ာက္ ခဲ့ဖူးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ ၃/၈၈ အင္းလ်ား သီခ်င္းထဲက ရဲေဘာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ ျပီးေတာ့ … ဘယ္ေတာ့မွ အိမ္ျပန္ခြင့္ မရနုိင္ေတာ့ဘဲ တကၠသုိလ္ နယ္ေျမနဲ႔ အေဝး ေတာေတာင္ ေတြထဲ ထာ၀ရ လမ္းခဲြသြား ရရွာတဲ့ ရဲေဘာ္ သူငယ္ခ်င္း မ်ားစြာကို က်ေနာ္ လြမ္းေန မိေတာ့တယ္။
0 comments:
Post a Comment